Saturday, November 6, 2010

Pemilik Cintaku selepas Allah & Rasul...

Salam..
sebuah cerita yg sgt byk ilmu dan panduan...
aku??? sgt terkesan setelah mmbcenye..
pe yg aku nk wt pas ni??
lebih cintai Allah n Rasulullah...
malu rsenye klu asyik melafazkn rindu pada yg xhalal bg ku malahan setiap kte2 ku padanye adalah dosa n maksiat..
Ya Allah!! bagaimana ak nk berdepan dgn Mu ble Kau menjemput ku nnti???
 Ibadah dan amalan ku belum ckup untuk ku bawa bersama...
Ampunkan la segala dosa dan noda yg prnh ku lakukan kepada Mu Ya Allah...
Seandainye aku ingin mncri yg psgn yg soleh dan yg mampu menjadi ketua bg aku dan bkl ulama ku nnti, aku lah yg sepatutnye berubah ke arh yg lbih baik agar jodoh seperti i2 akn dpt ku perolehi... 
tp, pe la sgt amln kebaikan yg aku lakukn sekrg???
xbyk dan sgt ssh utk di bilang dgn jari... 
skrg, aku nk berusaha dan lbih mndekatkn dri dgn Allah..
rindu ku, syg ku dan hdpku hnya utk yg Maha Satu...
Ya Allah! redhai lah niat dan jln ku slps ini...
insan yg ku syg, maafkn driku andai tika ini kelakuan ku sgt mndukacitakn drimu...
bkn niat ku sbnrnye utk melukai htimu...
hnya krne, ku ingin mncri dahulu cinta Nya, dan ku ingin Dia mncintai driku ini..
andai ada jodoh, kte akn bersatu dan tika i2 ingin ku katakn padamu bhawa ku ingin malahan trlalu teringin utk mnjd bidadari mu d syurga nnti...
Insyallah...

No comments:

Post a Comment